onsdag 29 augusti 2012

Rött är sött!

Jo ja, jag velar med mig själv som vanligt
Ville ju först ha svart hår igen, men vill nog fortsätta att ta det rött ett tag till, men ännu rödare än nu
Liksom klarröd och inte Cheery Red som det är nu

Får se om jag kan lyckas övertala mamma till att bleka mitt hår & hjälpa mig med att färga det rödare ;)

Frågan är då vilken hårfärg man ska välja som ska göra det rödare och att det inte ska bli mörk rött


Vanliga Manic Panic Classic Pillarbox Red

Eller Manic Panic Amplified Pillerbox Red som ska hålla 30 % längre än Classic enligt Shock.

Ni rödhåriga, vilket märke och vilken färg använder ni för att det ska bli riktigt rött?

1 kommentar:

  1. Duktig tjej, visst är den här bloggen bättre?! :D fan, måste verkligen ta och ses någon gång <3

    SvaraRadera