måndag 3 september 2012


9 kommentarer:

  1. SV: Ja, blogspot är ju bättre när det kommer till att fixa med design o sådant, mycket enklare och mer stilmässigt. Sen kan man ju flytta runt allt lite hur man vill och ändra färger utan att behöva skriva en miljon koder haha. Enda grejen är att det kan vara lite jobbigt när man ska kommentera eller så. Fast det har aldrig krånglat så för mej med att inläggen lägger sej bredvid varandra. Hahaha så rätt, jag tror fasen att jag sätter på mej en knytblus imorrn som hyllning till dej hihi och din nya blogg!

    SvaraRadera
  2. Sv: Nej, bilden föreställer inte mig utan är vacker inspiration! Källhänvisning till bilden står under bilden :) Men visst har jag tidigare i mina dagar varit svarthårig, som svar på din fråga. Kram!

    SvaraRadera
  3. Sv: min söndag var helt okej :) Fikade ute och svärföräldrarna och sen vart det att städa lägenheten :P

    SvaraRadera
  4. Tjaa!
    Fan va nice med en Rockabilly brud. Vart i Sverige finns du? Du kanske har lite hårstylingstips samt kläder?
    Maila mig gärna på Zandra.Bson@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Imelda May är bra :) Det här var den första låten jag hörde med henne, min far spelar i ett band som skulle göra en cover på den, pappa spelar ju kontrabas så det var lite extra fuzz runt den här låten hemma ;)

    Svar: Jag ska försöka att i alla fall ta en bild på själva handskarna :)

    SvaraRadera
  6. Förlåt för sent svar.
    Med mig är det sådär... Du kan ju läsa i bloggen om varför... =/

    SvaraRadera
  7. Åh, jag måste läsa ut boken, NU! Inte för att jag vill grina men för att den verkar så sjukt bra =)

    SvaraRadera
  8. Jävlar vilken pudding haha :D

    Svar: Haha min far är otroligt ball

    SvaraRadera