onsdag 19 september 2012

Onsdag, sick n' tired

Well, hemma från jobbet idag eftersom jag legat i sängen och hostat hela natten, fick knappt sovit något
Så ska gå till affären sen och köpa halstabletter och kanske även Alvedon som är febernedsättande ifall jag skulle få det med.. 
Vill gärna jobba imon så jag kan åka med gulleplutten till jobbet på fre!
Jo, ni kanske får veta vem gulleplutten är senare, men inte än då ett tag ;) 

Har iallafall fått hunnit duscha idag, tvättar sängkläderna nu och gjort några chokladbollar som inte vill att pärlsockret ska fastna, men skit samma!

Nu ska jag skriva färdigt skötselråden för dreadsen som jag gör och maila Fanny som jag skcikade dreads till för ca 2 veckor sen. Trodde först hennes dreads hade försvunnit på posten, men hon fick hem dem en vecka efter att jag skickat dem.
Fick förresten en bild av henne idag, när hon har deradsen iflätade! ^^

Min facebook hittar du HÄR!

8 kommentarer:

  1. Svar: Den är bra, lagom snyftig. Jag tål inte filmer som är genomdeprimerade eller ångestfyllda haha!

    Typ som den här http://www.maclife.de/files/data/editors/2009_18/img13329.jpg

    SvaraRadera
  2. Sv: jag tycker den går bra nu men sambon ska få ta ett varv med den så får vi se om det blir tummen upp eller tummen ner :P

    Du får ta o krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Så gott med chokladbollar! :D Tänkte jag göra i helgen som var, men det blev aldrig så.

    sv; Absolut! :)

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! ♥
    Fasen vad gott med chokladbollar! Åh, blir så avis nu, haha..

    sv: Vad mysigt att du ska ha middag på lördag! Ja, brukar du vara runt på lite rockabillyevent eller cruisingar så kanske vi ses någon gång ;) Känns som att när man har lite lika intressen så kan man nog råka hamna på samma plätt :D

    SvaraRadera
  5. Krya på dig, åhhh fyy va gott med chokladbollar!:))

    SvaraRadera
  6. Hoppas du mår bättre..Krya på dig=)

    sv: ja ibland måste man nog det!!
    hehe jajjemän blir 17 nu i November=)

    SvaraRadera
  7. å dreads- tycker det är så fint =) hon passade bra i det.

    å choklabollar är kärlek det =) ska ta och kolla in din FB sida då. =) har själv en med mina tavlor. håller på med en lottning där, 150 like och någon får en tavla : P


    ha en bra dag
    /charoline

    SvaraRadera
  8. Smarrigt! Det ska jag bannemig äta efter mina godisfria månader är över haha :)

    SvaraRadera