onsdag 24 oktober 2012

Onsdag

Idag har jag jobbat och sen blev det att gymma
Allt för att blodtrycket ska sjunka ;)
Lite läskigt faktiskt när man känner av att det är högt, eller när man känner att hjärtat slår fortare än normalt, speciellt när man ska sova

Pratat med UM idag med, så ska få en spiral istället för att fortsätta med piller som jag ätit i snart 7 år nu
Var tvungen att diskutera med barnmorskan ett tag eftersom mini pillerna som jag äter nu inte kan höja blodtrycket eftersom det inte är något tillsatt östrogen 
Men till slut sa hon själv att de egentligen tycker att man ska ha spiral och så sa jag "det är ju det jag sagt att jag velat ha hela tiden?!". Snacka om att inte lyssna...

Färgade håret rött igår med, och nu är det verkligen rött med höhö
Eller hårbotten är det och en dle på längderna eftersom jag inte köpte tillräckligt med blekningsmedel, men ska fixa till det nästa veckan kanske
Får se, men bild kommer upp senare, eller kanske till helgen när jag ska ha fest
Ska bli kul att vara nykter på sin egna fest... Not!

Hoppas ni haft en bra onsdag! (:

5 kommentarer:

  1. Sv: Ja det var färgbomben jag menade, Nutricolor eller nåt heter dom väl.. Tur att det blev riktigt rött! Självklart ska det ju blekas :)

    Tack för att du gillar min inredning, kul att höra! Sedan är ju mina naglar förlängda så det är ju bara fusk (gelenaglar), haha .. Du borde prova någon gång :)

    SvaraRadera
  2. sv: nej jag har ju inte de, men får förhoppnigsvis körortet genom skolan så de går lite snabbare, klar med ALL teori redan=)

    SvaraRadera
  3. Va kul o färga håret :) Ska bli kul o se hur de blev sen :)

    SvaraRadera
  4. Det är en hel vetenskap att få till röd färg bra! Lycka till med blodtrycket

    SvaraRadera