lördag 13 oktober 2012

Woho!

Igår efter jobbet åkte jag & pappa och tränade på Sportlife i stan, man får testa gratis i en vecka och ska passa på att göra de, sen kommer jag nog börja för de verka rätt kul ändå
Plus att jag behöver nog de hehe ;)

Efter träningen gick vi och åt på Göteborg Wok, va skit gött en buffe med massa Kina mat, friterat, wok, sushi. Var verkligen nom nom!

Efter maten, kl va typ 22, åkte jag och festade med Cissi, Saru & massa annat folk, hade skit kul
Jag och Saru gick vidare till Rockbaren efteråt och de lukta fanimej gott där haha
Annars luktar de typ spya och urin men inte nu längre, snacka om att bli förvånad! 
Jag hade skoj iallafall och ble rätt full! 

Idag så ska jag nog kanske åka till Jokka i Frölunda, dricka lite men blir inte som igår, får gå till Ica och handla öl så haha
Får se om jag får med mig Saru eller någon annan med, hade velat att Tc åkte med

Vad händer för er nu i helgen? 

8 kommentarer:

  1. Najs o gymma :)
    Kinabuffé lät riktigt gott :)

    SvaraRadera
  2. SV: hehe ja du det va svårt fråga men tycker tex. inte om tatueringar i huvudet ser bara dumt ut och när man har en masssa som inte ens passar ihop, blir å se så oserriöst ut då.
    Annars tycker jag att man kan ha ganska mycket bara det inte ser kluddigt och bökigt ut;)
    Har en morbror som tattuera och är väldigt duktig, har varit i Europa och gäst tattuerat så är väl van vid ganska mycket tattueringar. Men han tex ser ut som ett klotterplank :P

    SvaraRadera
  3. Min helg blir luugn, pojkvännen spelar tv-spel dygnet runt med några kompisar och jag passade på att (som du) gymma idag. Träffade en kompis å tog det lugnt, imorgon blir det till att fixa clip on-luggen :D

    SvaraRadera
  4. Tack gumman <3
    Jo det gjorde jag men ska man vara fin får man lida pin haha ;) det var -2 då.

    SvaraRadera
  5. sv; Nja, kommer nog att ha kvar blogg.se ändå tills jag börjar träna! Då kan det hända att jag byter till fitnessguru eller någon liknande sida. :)

    Jaa! Fast som tur är så älskar jag att träna och har inga problem med att gå själv till gymmet eller till någon som helst gruppträning! Det jag tycker är tråkigt är ju att gå själv till spat och bada och basta. Annars är jag nog ganska osocial under gymtid ändå, haha, fokuserar verkligen på det jag gör och vill få ut så mycket jag bara kan utav min träning! Har tränat mycket på gym förut så jag känner mig nog som hemma på en gång. :)Men lite sällskap hade man ju inte heller tackat nej till :)

    SvaraRadera
  6. Låter som en bra helg :D

    Nej vi åkte mest dit för att fylla på ljusförrådet och kolla på ett nytt soffbord. Men kom hem med betydligt mer, som vanligt.

    SvaraRadera
  7. Sv: Haha, ja, man brukar ju inte rekomendera att använda hårfärg som är till för håret, på ögonbrynen eftersom att det är starkare medel i det som inte är speciellt bra för huden eller i närheten av ögonen i överhuvudtaget. Och sedan fastnar ju hårfärg ganska bra på huden så det kan nog bli fläckigt ;)

    Men jag tror helt ärligt inte att det blir så stor skillnad på resultatet. En bekant till mig färgade sina ögonbryn röda med hårfärg för håret och det fungerade utan problem, bortsett från att färgen inte höll så länge :)

    SvaraRadera
  8. Nej, den finns hos en del frisörer, går även att beställa på www.lyko.se :) Låter som en bra helg!

    SvaraRadera