torsdag 13 december 2012

Award

Fick en Award av Charlotte som jag tänkte svara på :)
 
Drömresa?
Hmm, typ USA haha jag vet inte, redan besökt så mycket länder! ;P
Favoritsysselsättning?
Pyssel skulle jag väl tro ^^
Hur många gånger går du in på Facebook per dag?
Öh, kanske 15 gånger? Haha räknar väl inte men det är ganska mycket ;P
Vad önskar du dig i julklapp?
Ojdå, ja det är en del, bla. träningskläder & hårprodukter :)
Favoritmat på julbordet?
Julskinkan ;P
Drömyrke?
Starta eget ;)
Favorit tidning/magasin?Min Boudoir
Favoritplats i Sverige?
Haga här i Göteborg, svårt att svara på!
Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost?
Grekisk :)
Favoritdesigner?
Pinky Of Sweden såklart! <3
 
What makes you happy on a Monday?
Kaffet haha, hatar måndagar :P
What drives you to write your blog every day?Skriver väl inte varje dag, iallafall inte nu det senaste, men ja få ut mig ALLA tankar jag har om ALLT haha, tänkte för mycket jag. Är ju trptts allt kvinna liksom ;P
Where do you want to live if you could choose freely?
Hmm, ja i ett hus på landet kanske, vet inte :)
City girl or country girl?
Båda delarna ;)
Which is your greatest asset according to yourself?
Att jag säger precis vad jag tycker & tänker!
What do you think your friends would say is your greatest asset?
Typ svaret på förra frågan, att jag är ärlig ;) Och knäpp haha..
Favorite food?Paella & Tapas!

Do you have a famous person you are inspired by?
Marilyn Monroe kanske, haha nää vet inte..
Do you belive in the power of thoughts?
Jo de påverkar väl oss människor lite för mycket oftast!
Where do you want to go on your next vacation?
USA eller London kanske!
What is luxury to you?Att få vara frisk & må bra!

De fem som jag skickar vidare Awarden till är: 

6 kommentarer:

  1. Tack! Ska ta och göra den imorgon när jag är ledig :D

    Vi har också en i plast (:

    SvaraRadera
  2. Sv. Tack, så gullig du är. Jag tror att den är rätt lätt denna gången, men man kan ju aldrig vara säker! :P

    Vi brukar stöpa ljus varje år, det har varit tradition i vår by i typ 40 år =)

    Så kul, ska göra den direkt ( anledning till att skjuta på pluggandet... ;) )

    SvaraRadera
  3. Haha, åh tack :) ska såklart svara på denna idag!

    SvaraRadera
  4. Sv: okej men det spelar ju inte så stor roll, nä vet inte än fast jag vill ha det :) såg det!

    SvaraRadera
  5. Sv: Ja, hihi :* Har du också planer på café? :)

    SvaraRadera